Monday, February 12, 2007

Avantajele si dezavantajele scolii

Scoala este un lucru bun pentru ca ne ajuta sa ne dezvoltam stiinta,de a cunoaste oameni noi si de a comunica cu ei.
Scoala este foarte importanta in viata mea, dar desi uneori nu prea imi place.Profesorii ar putea fi mai intelegatori fata de elevi,dar totusi putem sa ii intelegem si pe ei.In scoala te invata lucruri noi,cu profesori ma inteleg bine,dar si cu colegi ma inteleg bine dar s-ar putea si mai bine.Exista cateodata si conflicte intre noi ca in orice clasa dar ne impacam.Nu imi place ca nu santem o clasa unita pentru ca baieti se cred mai destepti,dar totusi imi place de ei ca sunt colegi mei.As vrea ca scoala sa fie mai ingrijita,elevi sa o ingrijeasca, sa avem clasa stabila,sa ne lase cu telefoanele in timpul pauzei,sa avem o cantina unde sa mancam.Imi place aceasta poza,este frumoasasi cred ca este una dintre cele mai reusite pentru mine.
Anii de liceu sunt cei mai frumosi ani din viata fiecarui elev si este pacat sa ii pierdem.

No comments: