Tuesday, February 13, 2007

Antivirusul Nod 32


NOD32 este o solutie antivirus perfomanta ce se adreseaza in special companiilor mici si mijlocii. Viteza de scanare impresionanta, update-urile de semnaturi frecvente si in timp real de la detectarea aparitiei unui nou virus, suportul tehnic 24 de ore din 24 in limba romana si nu in ultimul rind pretul extrem de competitiv recomanda acest produs ca o alternativa extrem de serioasa la orice alt produs antivirus. Incercati-l gratuit si va veti convinge (versiunea necomerciala se poate descarca urmind link-ul de mai jos). Solicitati o cotatie de pret sau un proiect pilot, evaluati produsul "la lucru" si veti renunta ;la vechea dumneavoastra solutie antivirus, economisind timp, energie si bani.
NOD32 de la ESET este: rapid, extrem de eficient si precis in detectarea virusilor, cost effective (cu cit cumparati mai multe licente, cu atit pretul pe licenta va fi semnificativ mai mic), rapid si usor de achizitionat si livrat, cu un suport tehnic 24/7 in limba romana.

De curand am descoperit un nou program antiviral NOD32 care, spre placuta mea surprindere are cateva caracteristici care m-au incatat. Pana acum am folosit doar NAV-ul, si asta inca de la inceput. Dar acum am dat de acest program care:
- face tot ceea ce ofera NAV;
- ocupa mai putin de jumatate din resursele cerute de acesta;
- viteza de scanare este practic incomparabila: 80GB HDD i-a maturat in "full scan" in 308 secunde!!!! La NAV nu puteam face scanul decat noaptea pt ca lua cam 90 de minute timp in care nu mai puteai lucra nimic. Cu programul asta prcesorul imi rasneste intre 15 si 30%.
- poate fi rulat in LAN
- baza de date este upgradata in pachete mici (default - verifica upgrade la 1 ora);
- penntru cei interesati exista versiuni nu numai pentru Windows dar si pentru Linux, Unix, Domino, DOS, Novell.
- Virus Bulletin 22 passes/3 fails (ultimul fail in aprilie 2002 in SuSe Linux), fata de NAV cu 20 / 6 (ultimul fail in iunie 2003 ) sau KAV cu 17 / 13 (utimul fail in iunie 2003 cu WinXP)
Apropo se pare ca se poate achizitiona din Romania, dar este doar o adresa de mail. Nu am vrut sa fac reclama, dar mi s-a parut un program antivirus serios, rapid si care nu ocupa multe resurse.

No comments: